TwoMoons

Adik Saloma

Hi stalker. I'm Intan Scha Nana bananananana. HEHE :p The owner of this blog. Now 2017, my age 21 years old and stay at Batu 9, Cheras. Btw thanks for preview ok honey ;)

Story Minah Pendek Link
My Lovely Girlfriend

 

Credits

Owner: Intan Scha Nana
Editor: Yuzs Aleya
Others:   
New Life ^.^
 


Assalamualaikum . Hii alls ^.^ Im back with new life , new style and new hobby . Tak macam dulu okay , yang tak habis-habis dengan cintan cintunnyaa and kaki hang out pavilion :p Hehehe , al-maklum lah dulu masih budak , tak masak dengan cinta ni kan. :>  Now new life , habiskan masa dengan kerja and hobi je. Hobi tu datang sendiri sebab minat tu ade. Hehehe , Hobi tu maybe tak semua perempuan suke sebab dduk atas motor , kena panas and berjalan jauh. Separuh perempuan tak boleh nak kena panas lah , tak suke naik motor lah and macam-macam. Maybe dorang lebih suke naik kereta. Heheh :) Kalau aku jangan cakaplah , nak dikatakan hari-hari dengan motor :) Pergi mana-mana mesti dengan motor kesayangan aku. Kalau boleh nak balik kampung pun naik motor sebab senang nak bergerak sana sini :D Haaa , maybe korang dah boleh tangkap ape hobi aku kan??? Heheh , hobi aku konvoi mana ade event and nak jadi rider sejati kononnya . Hahaha , tapi sampai masa nanti aku akan berhenti jugak ;) Heheh hobi aku ni maybe tak menarik bagi orang ramai , tapi bagi aku bende ni menarik and aku dapat puaskan diri sendiri :> Bagi aku lah kan , hobi aku ni tak ada halangan pun untuk seorang wanita yang berhijab macam aku ni kankan? :) So Watlek Watpeace Yoww ^.^v Hehe. Sejak aku jadi minah motor ni , aku kuat gila berjalan , lagi-lagi ride jauh ni. Suka gila aku nak g. HEHEHE , nak jadi penjajah tersohor kot :p Tempat paling aku nak pergi "KRABI" lah, bagi aku tempat yang sangat menarik . Tapi selalu dengar orang cakap perkataan ni "ELEH NAK PERGI NEGARA ORANG KONON, MALAYSIA PUN BELUM HABIS JALAN LAGI" . Takpe sekarang slow-slow aku jalan satu malaysia yee :P Heheh , terasa tercabar plak dengar orang cakap macam tu :D Hahaha , Takpe saboo saboo. Kalau ade rezeki nak sampai sana ade lah kan :*

 
Haaa ni lah motor kesayangan aku <3 Handsome kan :p Hahaha . Klah tu je nak cerite buat masa sekarang ni . Next time update lagi k. Thank you for reading k ^.^





| Newer Post