TwoMoons

Adik Saloma

Hi stalker. I'm Intan Scha Nana bananananana. HEHE :p The owner of this blog. Now 2017, my age 21 years old and stay at Batu 9, Cheras. Btw thanks for preview ok honey ;)

Story Minah Pendek Link
My Lovely Girlfriend

 

Credits

Owner: Intan Scha Nana
Editor: Yuzs Aleya
Others:   
I Love You More And More M.H.B.J



Assalammualaikum :) Lamanya rasa tak update cerite pasal dengan Ehem-ehem kan ;) Harini nak cerite pasal hubungan kami. Banyak sangat cerita sebenarnya, sampai taktau nak start dari mana, heheh . Okay now, kita start dari 11 Ogos 2017 tautau, Tarikh tu banyak sangat kenangan dan pengalaman dengan dia. Time tu dia ajak pergi Pulau Perhentian teman dia amik lesen Scuba Diving. Dia memang minat sangat dengan aktiviti extreme ni. So ikutkan ajelah, dengan niat boleh holiday skali kan. HIHII, First time sebenarnya pergi pulau sendiri2 dengan kesayangan and kawan dia plak tu. Mula2 biasa lah bosan sikit sbab dia busy kene g menyelam je, sampai takde masa dengan kita, tapi takpe sebab nampak depan mata je. Takde overthinking . HAHAA. Mula-mula je rasa bosan kat sana bila dah ade kawan jangan cakap lah, memang tak ingat dunia. HIHI, g snorkling je kitorang. Macam kita lak yang ade aktiviti kat sana :P Kihkih. Best dapat kawan baru, pengalaman baru, dapat tengok view cantik-cantik and paling penting dapat spend time 4hari berturut-turut dengan Cinta Hati saya sorang tu Heheh , masa dekat sana , hari-hari nampak muka dia. Bahagia je rasa. Hati pun berbunga-bunga sentiasa. HEHE, Over jap ;) Tapi korangkan, selama dekat sana sebenarnya bukan setakat perasaan happy je yang timbul, perasaan sedih, perasaan marah, perasaan jeles semua ade sekali. Bak kata orang PACKAGE. hihih. Yang happy2 tu ofcourse untuk semuanya. Yang sedih tu sebab adenya perasaan jelouse, hmm.. Ade satu malam tu, kita duduk berdua je dengan ehem-ehem, then aku cakap 'Orang dok perati je dia tadi, mata tu dok usha je awek tu' pastu buat-buat majuk sikit. (Tanda-tanda Jeles lah tu) HAHAH , Dia pon jawab balik ' alaa , tengok je bukan dapat pun' >.< Dalam hati sebenarnya "Tu kalau tak dapat, kalau dapat macamane plak cerite dia kankan" hmm, Tapi takpe, disebabkan dah letak kepercayaan dekat dia, kita WatLek WatPeace jelah .hehe, Lepastu, dia luahkan semua yang ade dalam hati dia depan-depan aku. Siap suruh aku pandang tepat dalam mata dia. Kira bertentang mata lah. Dah lah aku tak biasa pandang mata orang lama2, bila dia tengah cakap aku beralih pandangan , mesti dia cakap 'Awaa pandang mata saya, awaa tahu tak , bila kita luahkan saling bertentang mata, semua tu turun ke hati. Kita dapat rasakan semua tu. Awaa tak cintakan saya?' Paling tak boleh lupa bila dia cakap 'Dia sayang dekat aku sangat. Dia pilih aku bukan sebab aku cantik.Cantik tu memang takde dekat aku tapi sebab hati aku, aku paham dia, paham kerja dia, aku boleh terima dia seadanya, aku selalu menangis sebab dia.' YA ALLAH, Time tu memang aku terdiam and menangis je, tak terkeluar apa-apa perkataan pun sebab aku terharu sampai tak dapat nak fikir ape nak cakap dengan dia. Dia je yang bercakap masa tu, sampai dia tanya soalan pun aku amik masa nak jawab, sampai tak dapat tangkap soalan pun adelah. Memang malam tu dia jelaskan A-Z. Siap cakap "Balik dari pulau nanti kita pergi KHUSUS KAHWIN sama-sama and Tahun depan KITA KAHWIN" SUBHANALLAH. YA ALLAH , serious aku cakap. Aku TERHARU SANGAT-SANGAT dengan semua luahan hati dia tu and dia lah seorang lelaki yang Gentleman yang aku pernah jumpa.  Memang malam tu semua kata-kata dia tak akan satu pun aku lupa. Dia cakap dalam hubungan ni kena saling Mempercayai. :) Ye memang betul. Saya percayakan awaa sangat, Saya harap awaa takkan musnahkan kepercayaan saya bagi dekat awaa tu ye sayang :* Lepas balik dari pulau tu, hati aku cukup tenang ;) Makin berbunga-bunga dan bertambah jatuh CINTA aku dekat dia.  Hati ni aku rasa macam dah betul-betul penuh untuk dia. Sampai takde ruang kosong rasanya. Harap cinta dia dekat aku takkan pudar. HEHEH , over lebih dah ni :P Ni dah terlampau happy and terharu sangat lah ni. Tu yang terOVER sangat. HIHI ^.^ Okay dah, sambung balik cerite, esoknya bila dia free, kitorang g snorkling sama-sama , ajar menyelam , panjat batu tinggi panas-panas tak pakai selipar hanya untuk gambar kenang-kenangan :* Best sangat. Banyak pengalaman dapat untuk beberapa hari tu , bukan setakat pengalaman je dapat, CINTA dalam hati pun makin membuak ;) Hhihi, Balik dari pulau ,doa aku untuk dia and untuk hubungan ni tak pernah terputus. Harap ALLAH permudahkan segalanya dan beri pertunjuk untuk kami berdua. AMIN. Okay lah, sampai sini je kita mampu cerite . Ade cerite lagi kita update naa.^.^ Muahhhxxx. Okay penutupnya macam biasa, jom doa sikit;"ROBBANA HABLANA  MIN AZ WAA JINA WAZURRIYYAA TINA QURROTA A'YUN WAJ'ALNA LIL MUTTAQINA IMAMAA"  Amin Ya Rabbal Alamin.:>


 
             
                       





Older Post